Mr. Simple ♥


buley saya tnye something mok ?
Friday 27 January 2012 | 0 comment(s)
perlu ker saya menangis untuk orang yang saya sayang ? saya tak tipu saya sayang awak . mungkin ini cinta monyet . cinta monyet bgy awak mybe . but for me not . i seriously sayang you . sme ade dalam diam atau terang . i sebenarnye tak tahu status i dgn you ape ? still couple or break . yeah . dry chat you i tahu i dah totally single . tak cam dulu . taken . now ? yeahh . jdy jangan salahkan i if status i , single make me awesome . yeah . awesome bile takde bnde nak pk , senang cakap kan . penah kau fkir hati ini . penah tengok hati ini . cukup larr air mata aku kuar untuk kau . aku fkir kan kau sudah cukup buad aku nanges . sebab uw aku tak berani nak stalk fb kau . aku takde hak lgy . aku faham . move on . it's the best way ryte :D




Older Post . Newer Post